Mormor fyller år! :)


I dag fyller mormor 70 år!
Hur är det möjligt??
Jag ser inte 70 när jag ser henne å hon käner sig inte 70. Konstigt hur det är det där... ;)

Jag fick i uppdrag att fixa i ordning ett kort med mormors present. Fram med den kreativa designern i mig. Enkelt å stilrent ska det va. Less is more! :)

 
Vanligt blå kort, fick sig en touch av Jennica. :) Voilà!



6 september drar vi från stan!
En av dagarna kommer att bli DIN dag!
Vi kommer då att ta med dig på en utflykt till Hillmoudou, en liten bergsby 500 meter över havet.
Vi kommer bland annat att stanna vid den 1 250 år gamla Sankt Nikolas kyrkan och sen vidare för att hälsa på bergbonden Leonidias och hans familj.
Denna utlykt kommer du sent att glömma!

Det blir vår present till mormor - en egen dag på Plantanias, Kreta.
Inte fy skam! ;)


I går blev dagen full av aktiviteter, men det var ändå en lugn lördag. Gött dä!
Dagen innehöll: Glass vid Timmys med moster å kusin. Färskpotatis å sill hos mormor. Fika i mammas å pappas kolonistugan åsså lite lek med Santos. Filmkväll med moster å kusin.
Helt ok dag tycker jag! :)

I dag startade jag dagen med en promenad runt Borgmästarholmen. Mötte några enstaka männsikor, men det är inte mycket liv ute strax efter klockan 8 på en söndagsmorgon... Riktigt skönt faktiskt! :)
Nu ska jag kolla på veckans avsnitt av Lie to me å sen är det dags att börja platta till håret (får se om lockarna kan hållas i styr idag...) å göra sig i ordning för att åka å fira mormor!


Mormor å Allan i fjällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0