Min fredag (om det nu ska va så noga... hihihi)


Började dagen klockan 8, då var det dags att gå ner i tvättstugan å sätta i gång de första maskinerna. I dag var det dags för sängkläderna att få sig en omgång... Å hur kul är inte de att tvätta!? Finns väl roligare saker egentligen, men det ska ju göras!
Vid 10-tiden gick jag ut med min sköna stol å pallen att lägga upp fötterna på, ut i solen! :) Fontänen är igång å det är otroligt sövande att sitta ute när solen värmer å vattnet lugnar... Gud va skönt!








Nu under kvällen blev det film å mat med Emelie. Det blev Center Stage - Turn it up, åsså mat från mongoliska nere i Haga. Nu är jag så jäkla proppmätt å ganska så trött! Snart dags att avsluta denna dag.

 
Man får ju så himla mycket mat i lådan!


Jeanette är på party med jobbet mitt ute i skogen, de körde music quiz å självklart regerade syster! Bra där, syrran! :)
Fick en fråga per sms om en bebis sång... Nu kan jag inte sluta tänka på videon, så jag lägger in den här så ni andra oxå kan titta å fnissa lite. Om inte annat så är det ju lördag i morgon, kanske det är dags att lära in några nya moves till dansgolvet...



Träningstips kan ni få här:




God natt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tror jag att du ligger en dag före... för det är väl lördag i dag?? :) Hi, hi , hi.. om jag inte har helt fel...

Ha en skön dag, kram Pecka

2009-05-02 @ 09:06:30
Postat av: Anonym

nu är det ändrat, för saken skull... en dag hit eller dit ;) hihihi

2009-05-02 @ 12:21:38
URL: http://acinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0