Lång väntan tog slut i onsdags! :)


Sökte ett jobb, fick göra ett arbetstest å sen började väntan!
Jag fick datum för besked, som sen flyttades framåt å sen framåt en gång till... Förra fredagen skull va sista dagen på väntan, men icke!
Blev som en igel å mailade å ringde, det blev en principsak av det hela - jobb eller inte, jag ville ha ett svar!
I onsdags ringde hon i alla fall å tyvärr hade jag inte fått jobbet som jag sökt. :(
MEN!
Hon erbjöd mig ett annat jobb, som jag självklart sa att jag  var intresserad av. Va bra, sa hon! Då hör jag av mig i morgon eller på måndag med definitivt besked!
Åh nej!! Ännu mer väntan!!!
Men i går ringde det en annan tjej på företaget som frågade om jag hade möjlighet att komma in på tisdag å skriva kontrakt!
Så jag fick det andra jobbet å redan på torsdag är jag sysselsatt om dagarna!!!! Jävlar va underbart!!!! :)
Torsdag å fredag nästa vecka ska jag åka till Örebro för utbildning å sen på måndagen efter är det dags att börja jobba!
Jobbet är till och med vecka 25 så det får bli en sommar till på fabriken, med start vecka 26. Men det känns inte lika hårt nu när jag får göra något annat innan. Det är ok å jag överlever! ;)


I dag är det 1 maj, är det någon som ska maja?
Mitt majande blir ute i trädgården, slappa å bara ha det bra! I eftermiddag är det danspass! :)
Men nu är det dags för frukost å snart kan jag gå ner i tvättstugan å hänga de första två maskinerna på tork!
Det är solsken å jag har fått mig ett jobb - till och med tvättstugan känns kul just nu! ;)




Ha en bra 1 maj!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0