Wallmans Salonger




Klockan 9 på lördag morgon började vår roadtrippen till Tyresö! På kvällen var vi till Wallmans för att äta å bli underhållna!
Jag å Jeanette var chaufförer, mamma å mormor fick sitta i baksätet! :) Vi spelade lite musik, såg lite wildlife ute på åker å äng å även denna gång bröt vi ihop i ett skrattanfall! Tårarna rann å det var tur att det inte var jag som körde just då, för jag såg inte ett smack! Jeanette kunde i alla fall se nog av vägen för att ratta rätt! hahahaha
När vi kom fram till mosters på Tyresö, tog vi oss en vilostund. Kusinerna var hemma en snabbis så vi fick säga hej! Trevligt! :)
Efter att vi fått i oss lite pasta å köttfärssås var det dags att börja göra oss i ordning för kvällen! Moster hade kommit hem från jobbet oxå, så det var fullt hus! :)
Tog bilen in till Stockholm på kvällen, jag var förkyld å inte värst sugen på alkohol så vi utsåg mig till chaufför! Finemang!
Vi var å såg på Casablanca Nights på Wallmans Salonger å det var jättekul att se!
Tack för julklappen!! :)







Jeanette hittade en deltagare från Fame Factory i Casablanca Nights, Fernando Fuentes Vargas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0