God morgon, mitt i natten!!




Ja, så här önskar jag att jag låg just nu!
Men tydligen har jag fått en ny rutin under under natten mellan fredag å lördag. Jag sover få timmar, men jag sover riktigt ordentligt under de timmar jag faktiskt sover. Både förra veckan å denna, har jag gått å lagt mig strax efter 23 på fredag å vaknat runt 3:30 - å kroppen har ansett sig utvilad å redo för en ny dag!!!! Men hallå!?!?
Förra veckan kunde jag tvinga mig själv att somna om, men inte idag (i natt)! Vaknade med en härlig huvudvärk, måste ha legat konstigt för armen känns så där bortdomnad som den kan göra om man legat på den en stund eller så...
Inte nog med att jag tydligen inte ska sova mer just nu... I går kväll var jag till Mongoliska å åt med Emelie å hennes mamma Pia, samt Pias Friskis-kompisar från Åmål. Vi var sammanlagt 11 stycken så vi fick ihop till ett långbord å det var jättekul! Tack för det! :)
Hur som helst!
Jag å Emelie pratade om stark mat å jag fick upp en bild i huvudet från någon film, där två stycken är på en restaurang å äter sushi å där den ena av dem stoppar hela klicken med wasabi i mun... Smart! Men jag kunde verkligen inte komma på vilken film det var, trots att jag kommer i håg det som hände hur väl som helst. Tänkte å tänkte, men fick inte upp några ansikten ens!!
Denna undran dök nu upp när jag har försökt att somna om!!
Åsså vips, så kom jag på att personerna i frågan var Whoopi Goldberg å Ted Danson! Ted är den som stoppar wasabin i munnen...
Men vad hette filmen då??
Det gick typ en kvart eller så å då kom jag på det! Det var som att det tändes en lampa över skallen på mig. Made in America!! Kommer du ihåg den Jeanette?? Vi hade den på köp-VHS. Den är ju trots allt från '93... ;)




När jag ser trailern, är det som om jag såg filmen igår! hihihi
Själva delen med wasabin är inte med, men jag såg att en liten snutt från restaurangen var det.

Nä men nu är klockan 5:07 å eftersom jag varit vaken ett tag, tycker kroppen att det är dags för lite frukost! Den kan få lite mjölk å flingor, men det vanliga med kokt ägg å en grape blir det inge med!
Sådant här beteende ska inte belönas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0