BM's 10 år!




I fredags var jag å mamma till PRO-gården på kvällen. BM's hade 10 års jubileum å det skulle så klart firas! Vi var nog ett 60-tal personer som var där å hade en jätterolig kväll. Det var provning av Caritas ny hudvårdserie, fick prova en kräm som tydligen innehöll diamanter å som inte släppts i Sverige. Man kunde skriva upp sig på en lista om man ville vara säker på att få tag på en burk. Men jag hoppade över det. Burken med 50 ml kostade nämligen nära 5 000 härliga svenska riksdaler!!
Jag överlever nog utan den...
Sen var det dags för en sminkning med i.d | bareMinerals, magen började kurra lite grann under tiden... Så det var himla gott när vi fick gå lös på den oändliga upplaga av havskräftor, räkor å musslor med baguette, romsås å aioli som var uppdukat på en liten eka i rummet bredvid! Mums, va gott det var!! Vin fanns det i överflöd oxå, för den som kände för det. Jag höll mig dock till vatten efter välkomstbålen.



Värmlandspojkarna från Karlskoga underhöll oss resten av kvällen. Hade föreställt mig äldre gubbar som skulle sitta på scen å sjunga några gamla låtar å så. Men icke! (tack å lov...) Killarna som kom gick bland borden å det var väldigt avslappnat å kul!

 


Med oss hem fick vi en liten goodie-bag, alltid lika roligt att få saker! :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0