Tips i rutan!


Tog mig ett nytt nummer av FriskisPressen när jag var klar med slitet på Syrefabriken i kväll. Körde ett spinningpass innan danspasset. Är så jäkla trött i kroppen nu, men jag var bara tvungen att komma hemifrån!
En uttråkad kropp å en hjärna som går på högvarv... Ingen bra kombination! Vad skulle jag inte ge för en off-knapp till hjärnan ibland!?
Hur som helst!
I FriskisPressen hittade jag en hemsida som kan vara kul att spana in om man vill ha inspiration å testa nytt - när det gäller muffins! :)

På underbara sajten dagensmuffin.se finns över 800 recept på muffins, matmuffins och cupcakes. Dela med dig av ditt favoritrecept eller sno någon annans.



Muffinsformar från Kalasform, pris 45 kronor för 20 stycken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0