Sunshine to the people!!!


Ett litet knep att få dagarna att gå, när man är hemma å har tråkigt, är ju att sprida ut sina sysslor lite. Trodde att jag hade planerat det bra idag å skulle få dagen att gå med hyfsad fart. Men ack så jag bedrog mig själv...
Jag har idag tvättat, suttit ute i solen 1 timme å sett 2 avsnitt av The Big Bang Theory. Kollade på klockan å den visade 11:32!! Känns som om den borde vara mer, men nej! Knepigt...
Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning å gå ut å gå! Solen skiner å värmer ganska bra när den får vara i fred för vinden. För denna vind som blåser är då inte skön! Svinkall!!!

På fredag är det 10 års jubileum för BM's. Har blivit bjuden att vara med å fira detta på PRO-gården, med en helkväll med skaldjur, vin och musikunderhållning med värmlandspojkarna från Karlskoga. Ska bli lite kul, tror jag nog. :)
På lördag morgon ska jag, Jeanette, mamma å mormor ta oss en roadtrip till moster i Tyresö! På kvällen ska vi till Wallman's för mat å show!
Åker hem på söndag igen, så det är en kort visit. Men det ska bli så kul!! :)



Dr Sheldon Cooper - en klar favorit bland nördarna!!


Knack knack, Penny!
Knack knack, Penny!
Knack knack, Penny!
hahahahahahahaha

Är det någon mer än jag å Caroline som skrattar nu?? ;)



Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-27 @ 16:16:26
Postat av: Anonym

Ja men eller hur!?! hahaha

kollade på gårdagens avsnitt, i morse igen! jag får inte nog av hans uttryck i ansiktet när han ska fejka ett leende! underbart!! hahaha

2009-03-27 @ 16:52:47
URL: http://acinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0