Rocky & jag! :)


God morgon!

Det var inget jag kände av när jag vaknade vid 5 å hade världens huvudvärk!! Helvete! Klockan skulle ringa klockan 6:00 å där låg jag med tråkig smärta! Värmde vetedynan, panodil svaldes å på med radion för att distraheras av lite ljud...
Jag hade ju lovat Lina att jag skulle gå på spinningen idag, så jag fick ju göra en ansträngning å ta mig iväg!
Å iväg kom jag!
Konstigt det där ändå. Man kan vara så trött å inte alls på hugget, innan passet drar igång, men hur det än är så sliter man hund bara benen kommer igång!
Gunnars morgonpass börjar med en lite remix av Eye of the tiger - å nog fasen känner man sig lite som Rocky när man tar i så tidigt på morgonen! Å kul är det!! :)
Kul ska jag ha det i eftermiddag oxå. Klockan 17 är det danspasset!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0