Snö i mängder!!


Min måndag skulle bli: promenad på Sörmon med syster å hund, massage å dansaerobics.
Min måndag blev: promenad på Sörmon med syster å hund!

I morse ringde BM å berättade att Madde (min massör) forfarande var sjuk. FAN! Fick mig en ny tid nästa måndag, direkt efter Jeanette faktiskt. :) Så då hoppas jag verkligen att hon är frisk å redo att knåda igen! :)
När jag gick in på Friskis hemsida å skulle kolla om passet var fullt i kväll, så såg jag att de bytt ut dansaerobics till Step1!! Men hallå!!! Give me a break liksom! Dagar som dessa suger... Inget går som man vill å har tänkt sig! Grrr...


I dag har snön vräkt ner här hela dagen å det är Winter Wonderland om igen!!
Så när jag skulle åka iväg till Sörmon med syster å Santos, var det full mundering som gällde! Det var väldigt tungt att gå de där 4,5 kilometrarna i skogen. Spåret har många små backar, som idag kändes låååånga. Himmel va vi fick kämpa oss runt! Men fram kom vi, till slut. Å slut, det var vi i våra kroppar när vi satte oss i bilen igen! :)





Det må ha varit en jobbig promenad, men det är alltid lika kul att vara ute med Jeanette å Santos! :)
Santos roade mig till och med redan i bilen på väg ut i skogen. Bara se å le!



Haaallååå där! hahahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0