Ett farväl å ett hej igen!



The King of Pop ska ge 10 avskedskonserter i London!
Om det är någon som känner sig givmild å vill ha sällskap till London, så är jag inte den som är den liksom... Jag bara tackar å tar emot! ;)
Var på Ullevi å såg denna Kung få ett helt hav av folk i extas när han visade sig på scen! Det var helt underbart att uppleva!
Men fråga är om han klarar att upprätthålla den bild som jag har i minnet av honom...



The Slim Shady kommer tillbaka med inte mindre än 2 album i år!
Första singeln ska släppas i april!! Äntligen!! Har väntat å väntat på en återkomst!



Nu börjar kvartsfinal nr 1 på Kanal9. Det är Brynäs som tar emot kära Färjestad! Hinner se typ en halvtimme, sedan är det dags för mig att knalla ner mot Filmstaden! Det ska bli bio med Emelie! :) Vi har siktat in oss på Australia, men har två andra filmer som reserver ifall att det är så att Emelie känner att hon inte riktigt hinner med. Hon har ju varit värd på aerobics i kväll å den slutar ju kl 19... Skynda skynda!! hihihihi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0