Tittut...


Det här var ett tag sedan nu, men vi diskuterade någonting på fabriken å på något sätt kom vi in på hur man bor. Jag påpekade då att om man vill, så kommer man upp till mitt fönster från marken. Responsen blev säkert, typ.
Ja ja, tänkte jag, jag tog väl i då. Men när jag tittar ner så ser det inte speciellt svårt ut, om viljan finns liksom. Ta lite sats å ett fint skutt å vips så finner jag dig i mitt fönster!
I går kväll hände det!!

Jag fick en pojk hängandes i mitt fönster! Han frågade om jag ville hänga med ut, jag tackade nej å det var det! hahahaha
Men nu blir jag nästan lite nojig för att ha fönstret öppet när folk är på väg ut till krogen... Tänk om nästa är en icke-trevlig å jobbig typ!! Va fan gör jag då liksom? Häller stearin på han?? Får se till att alltid ha ett tänt ljus i fönstret på kvällarna... ;)



tittut...





Kommentarer
Postat av: Madde

Läskigt..Inte så mysigt att ha objudna pojkar hängandes i fönstrena... tur de var en vänlig sådan!!

Puss

2009-07-05 @ 23:21:47
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0