Är så nöjd! :)


 
före                                                         efter


I går var jag iväg till Infinity Tattoo å bättrade på tatueringen på handleden. Mamma följde med å höll mig sällskap. :)
Blir det lika snyggt när det är läkt som när Johnny gjorde rent den, så är jag supernöjd! Just nu är det lite kluddigt å svullet. :) Tecknen är större å syns verkligen nu. Härligt!
Bokade även en ny tid i höst oxå. När jag ändå var där liksom... ;)

Nu blir det soffan å Under Toscanas Sol. ♥  Underbara film!!  ♥




Har du inte sett den? Se den!!! 








Kommentarer
Postat av: Louise

Jisses! Gör det inte ont att tatuera handleden? :O Haha!

2009-07-12 @ 16:58:43
URL: http://standoutinacrowd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0