WTH!?!


Eller WHAT THE HELL!?! för att tala klarspråk!
Under förmiddagen idag skulle jag fixa i ordning lite grejer för min tripp till arb.förmedlingen imorgon. Så jag satte mig i soffan, la datorn i mitt knä å började trycka in lite info som behövdes. Helt plötsligt fryser bilden å delas upp i mindre delar å annat beteende som inte är normalt sker! Nä men va jävla skoj!!!
Hade planer på att köpa ny dator under våren, men planer ändras å nu sitter jag här med min nya fina dator! :) Det blev en stationär denna gång. En stor fin skärm på 22" å en liten hårddisk till det. Ett mjukt å bekvämt tangentbord åsså min minimala mus som jag hade till den bärbara. Jag är nöjd! :)

Det kommer nog bli bra det här! :) Jag har lekt data-nörd i någon timme nu. Kopplat ihop å kopplat upp! ;) I morgon blir det till å installera Office-paket å anti-virus-paket.

Har knäppt några bilder på både katastrofen å den nya. Men det får bli i morgon! :)

Ha dä!

Kommentarer
Postat av: Madde

Så kan de gå.. men skönt att få en ny i alla fall.. eller få o få =)

Hoppas allt är bra med dig!! Kram KRam

2009-01-05 @ 10:36:56
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0