Vardagslyx å lite värk i kroppen


Nu har jag i stort sett bestämt mig för att beställa hem en eller två Global knivar! :) Många pengar blir det, så det går ju ett tag mellan köpen. Vilket ju i och för sig gör det så mycket roligare när det väl tillkommer en ny kniv i samlingen!


I dag har jag i stort sett sovit hela dagen! Förkylningen bröt väl ut å nu anser jag att det räcker!! I morgon när jag vaknar så kommer jag må betydligt bättre å sen är det bara sunshine resten av veckan! ;)
På fredag är det mat å film med Emelie som gäller, en helt underbar tradition vi drog igång till Idol sent i höstas! Men nu har vi bytt ut tvprogram mot film istället. Håller just nu på att gå igenom olika dansfilmer, allt från Shall We Dance å Step Up till Dirty Dancing, Flashdance å Saturday Night Fever.

    shake shake shake å party party party      



I dag damp det ner ett spel med posten - Friends Trivia till PS2. Testade det förut å det var faktiskt kul! Hitta det billigt på nätet å eftersom jag är ett gammalt Vänner-freak så  tyckte jag att det kunde va kul å ha! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0