Tidsfördriv...


För att få dagarna att gå, nu när jag är arbetslös å tråkig, försöker jag att få ner så mycket aktiviteter som möjligt i min kalender.
Jag har denna vecka lyckats få in ett träningspass varje vardagskväll utom torsdag då jag ska kleta färg på väggar med syster, två luncher, en filmkväll och en fest! Ganska duktigt om jag får säga det själv! :)
Ska höra med pappa om det inte ska bli en fika/frukost på stan nån dag oxå... ;)
I morgon har jag till och med bokat tvättstuga kl 7. Varför så tidigt? För att jag ska komma upp på morgonen å inte sova bort hela förmiddagen. Även om jag inte har något planerat för dagen, så blir jag så jäkla seg hela dagen om jag sover för länge. Hur kul är det då??
Så man gör vad man kan!

I dag damp kassakorten ner från akassan. Tycker det är lite lustigt att korten kommer till mig innan beslut tagits om jag får stämpla eller inte. Men men, de har sina rutiner.
Denna gång ska jag i alla fall skicka in ansökan om e-kassa. Fixa allt genom nätet i stället för att fylla i å skicka iväg kassakorten. Bekvämt å enkelt!
Kul info att veta va?! ;)

I morgon är det tjugondedag jul. Är det någon som har julen kvar å ska låta den dansa ut i morgon?
Hos mig fick tomten stanna tills i fredags, då fick jag nog å plocka ner de få grejer jag ställt upp. Det blir mindre å mindre för varje år! Så var det med påsken oxå, men nu för tiden kommer sakerna inte ens fram!

Nej, nu ska jag ta mig lite yoghurt å flingor. Har snurrat omkring på dansaerobics ikväll. Så här tidigt efter nyår, så är ju passen fullbokade. Undrar varför...
Idag var det de vassa armbågarna som fick komma fram å skapa plats för snurr, kick å utsträckta armar! Det är tur att det är ett himla roligt pass, annars hade det ju inte varit värt det!
 
 
Men jag ger dem någon vecka, sedan är vi nog tillbaka till det den mindre å mer lagom stora skaran på passet!






blir det ingen vinter denna säsong??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0