Soooo much fun!!! :)


Nu kan det här vara som att dingla ett stycke kött framför näsan på ett lejon med stor hunger. Men Emelie! Det var smygpremiär för terminens dansaerobics idag...
Å... SATAN VA KUL DET VAR!!!  Play Wink

Det stod vanlig aerobics på schemat på nätet, kommer dit å det är dansaerobics! Tackarrr! :)
Det kommer bli en rolig termin på Syrefabriken! Har ju fått testa de fyra första låtarna i det nya danspasset oxå... Skoj skoj skoj!!! På fredag kl 17 blir det danspasset i sin helhet!
Om det är någon som inte vet vad de ska hitta på, på vardagskvällarna kan jag rekommendera dansaerobicsmåndagar kl 18 och danspassettisdagar kl 19:30 & fredagar kl 17!
Mycke' nöje! :)


Nu ska jag hoppa in i duschen å sen blir det tv. Top Model 11 startar idag kl 20, har ju sett de andra omgångarna så varför inte fortsätta?! En del som är med på uttagningen tror sig ju vara guds gåva till mänskligheten... ok...



jag tror inte. jag vet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0