Sen start på dagen...


Herrgud! I dag vaknade jag inte förrän 10:20! Har alltså sovit i tio timmar. Antar att det behövdes, för jag känner mig så där skönt utvilad i kroppen just nu. :) Men när man är van att vakna vid åtta-tiden så känns det ju som om halva dagen passerat när jag vaknar så här sent. Inte för att jag har så mycket planerat på dagen.... Men ändå!

I går var jag till systers nya lägenhet å hjälpte till att dra ner lite tapet. JÄVLAR VA DEN SATT!!
Tiden gick väldigt snabbt å klockan blev helt plötsligt halv nio. Jeanette som varit där sen typ ett, ansåg att arbetsdagen då var slut! Vi hade i alla fall kul i några timmar - trots att tapeten envisades med att sitta som berg! ;)

  

   


Madde kom förbi en sväng oxå, himla kul att se henne!
Hon sticker nu upp till Umeå en sista sväng, för att fira att utbildningen är avklarad - Madde är polis! :) Så jäkla häftigt! Duktig tjej det där! Nästa helg blir det fira av! ;)

Nä, nu är det dags för "frukost" å en dusch för att nån gång komma igång med dagen!
Ha dä!!




Gamla stenbron by night




Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt de finns till o me bildbevis på att jag va me o hjälpte till haha Ja satan i gatan va den satt.. Längtar redan till nästa helg då de som sagt blir fira av!! Puss

2009-01-06 @ 16:02:34
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0