Santos - Den underbare


I dag har varit en heldag med gull-hunden!
Han kom strax efter tio i morse å åkte hem till sig vid halv nio nu ikväll. Det har varit en bra dag! :) Vi började med en promenad å höll oss ute i det härliga vädret i ungefär två timmar. Mycket skönt!

   

 

   

Sen snarkade vi ikapp i soffan en stund! ;)

Kl 18 var det dags för mig att snöra på spinningskorna, det stod Spin Medel75 på schemat å idag var det fasiken jobbigt! Men i mål kom jag i alla fall! :)
När jag begav mig till Syrefabriken blev det premiär för Santos att vara själv i mitt hem en längre stund. Verkade som att det gått bra. Inga spår av katastrof eller uttråkad hund... ;)

Vila i morgon å ladda för danspasset på fredag!!!   



Nu ska jag se på Spanien runt med Gwyneth & co, på Kanal 9. Får se om det är något att ha...

Ha dä!




Kommentarer
Postat av: Madde

Vad du är duktig o tränar så flitigt!! De måste jag me börja med haha frågan är bara var jag ska börja.. så skönt att ha gångavstånd till ett gym.. ev livskraft.. puss

2009-01-09 @ 09:34:47
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0