Oh shit!


Har nu varit iväg å skuttat runt på danspasset!
Det är full sal, ingen öppen dörr som kan inbringa frisk luft å passet är hur jobbigt som helst!! Jädrar va varmt det blir!! 
Men skoj är det å man tar ju i för allt man är värd å lite till. ;) Men nu börjar det kännas i smalbenen att jag varit på jympa-träning 3 dagar i rad...
Tur att det är spinning i morgon! Inga skutt då!     


I dag blev det fika med pappa på stan, på förmiddagen. Åkte hemifrån vid halv tio. Sen blev det att jag knallade runt på stan tills dess att det var dags att möta upp Sara för lunch. Hann spendera lite pengar, på bland annat nya träningsbyxor, linne som kanske åker på, på lördag när det ska festas lite, å jag fick även med mig panodil å aceton hem. :)
Tog en tur förbi Akademibokhandeln oxå. Det kliade ordentligt i fingrarna när jag gick där bland böckerna. Är ju lite av en pocket-nörd... Men jag har en hel del böcker här hemma som jag inte läst än. Lika bra att ta dem först så att inte berget av olästa pockets bara växer. Ska jag bli samlare, då får det bli på äldre dar!! Men förhoppningsvis inte lika illa som den där tanten som dog förra veckan eller när det var. Hon hade allt staplat efter väggarna och hade som små gångar att ta sig fram på. Gångarna var tydligen cirka 60 centimeter, å visst det är väl tillräckligt för att ta sig fram. Men hallå!
Hennes död blev att resväskor å liknande föll över henne å där blev hon liggande. Hon fastnade, blev uttorkad å dog! Vilket öde!!


Nu är det dags för kvällsmat! Är himla sugen på kokt ägg, så det får det bli! Tillsammans med yoghurt å flingor! :)

HA DÄ!!!





Kommentarer
Postat av: Madde

Nej den dagen du har sånna gångar ska ja säga till LOVAR!!! Hoppas allt är bra!! Puss

2009-01-15 @ 13:48:02
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0