Masserad å go :)


Nu har jag varit iväg till BM's å fått mig en timmes massage. Tiden bara flög förbi å helt plötsligt var hon klar å det var dags att vakna till liv igen! Men va fan!! Ja ja... jag går väl upp då...
Då jag har sådana spänningar över skulderbladen, diskuterade vi möjligheten att ha kortare intervaller mellan gångerna jag är där. Visst, det är pengar ut varje gång. Men gör det att jag blir mjukare å mer avslappnad, så gärna för mig! Nu när jag har varit förkyld har jag ju hoppat över träningen å det känns på en gång! Ont å stel... Nej tack!
Så nu blir det varannan vecka några gånger framöver, för att få igång cirkulationen å det "pansarskydd" som jag tydligen har innan massören ens kommer åt knutarna. En del samlar ju på allt... ;)

I går blev det thaimat från Rud, film å en massa tjat å skratt tillsammans med Sara! Himla trevligt! Sedan vi gick ur högstadiet har vi egentligen inte umgåtts så mycket, utan mer hörts av någon gång per år så där. Men tänk, det är som om vi aldrig vart ifrån varandra juh! Inget som känns stelt eller konstigt, vi pratar om det mesta å skrattar mer än gärna! Det är ju så himla kul! Sara sa att det är ett tecken på äkta vänskap. hihihi Jag kan nog inte annat än att hålla med! :)
Skulle Pecka finns mer i närheten, så skulle jag ha alla tjejer samlade! Men telefonen funkar å vi ses ju så ofta vi kan! Under våren ska vi ju göra Gbg! Å det är något jag ser fram emot!!!
 


I eftermiddag blir det danspasset å kvällen blir som vanligt på fredagar, film å mat med Emelie! I dag får vi sällskap av Sara oxå! :) Det blir mongolisk mat å film är som vanligt ej bestämt innan. Det får ju humöret avgöra! Men jag kan avslöja att mitt humör röstar för Dirty Dancing idag! :)

En sak till, innan jag gör slag i saken å rensar upp i mitt hem!
Jag har lyckats få isär en av de där grejerna jag fick av Jennie häromdagen! Satt å kollade på tvn å pillade samtidigt med den. Å vips, så satt jag där med en del i varje hand! Men hur gjorde jag det?? Ingen aning! Å nu får jag inte ihop den igen juh!! Får väl göra samma procedur som innan då, kollandes på tvn å bara pilla! hihihi




Nu har jag höjt volymen å känner mig laddad att ta mig an dammsugaren!
Ha en bra dag!!



2-4 Grooves - Writing On The Wall






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0