Målarfärg, stege å pensel


I går kväll var det dags för mig å Jeanette att färlägga i sovrum å kök! Måste nog säga att vi klarade oss bra! Jag fick det fina uppdraget att måla längst uppe vid taket, i båda rummen... Inte det lättaste att undvika att få grå färg på det vita taket!
Men nu är i alla fall första lagret fixat å ikväll blir det Jeanette, mamma å pappa som får göra andra. Jag tror det blev bestämt så i alla fall. Undrar vem utav de tre som ska upp på stegen å dra rakt å fint med penseln uppe vid taket... ;)


 

   

 
Lite rengöring å fika mellan sovrum å kök :)

    


Vi startade ganska precis kl 17 å lämnade lägenheten vid 21:30. En helkväll med syster som var rolig å gick väldigt snabbt förbi!
Jeanette, var är tejprullen?? hahaha

Jag fick två PS2-spel av Jeanette, ett som jag kan sitta med själv å göra lite tricks med å ett som vi ska använda oss av när vi har myskväll med Santos. :)


   
Surf's Up & Crash Nitro Kart  -  Jeanette, du är så knäpp! hahaha





Bilderna från målandet är i miniatyr å går att klicka på för att se lite större ;)
När man sen sett klart är det bara att klicka igen, för att komma tillbaka till inlägget.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Crash är ju världens roligaste spel!!!! : ))

2009-01-16 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0