Madde har blivit polis!


I går var det examenskalas på Råtorp! :)
Var inte på värsta festhumöret, så det blev bara någon cider under kvällen, Men jag hade kul hela kvällen å konstigt nog kom jag inte hem förrän kl 3... Jag som inte ens var tänkt å hänga med till Månen! Så det kan bli! ;)


 
Som det sig bör vid en examen, fanns presenter till studenten. Jag å Jeanette förgyllde hennes liv med den fina uniformen å en halvtimmes ryggmassage hos BM's.



En av de fina huvudbonaderna Madde besitter ;)


    

   
Kvällen fylldes av en massa prat om högt å lågt, lite alkohol i glasen å självklart kom SingStar fram innan 3 taxibilar kom å körde oss till Månen.



Maddes fina tavla! :)



TACK FÖR KVÄLLEN MADDE Å LYCKA TILL BÅDE I KARLSTAD Å HAGFORS!!

  









Kommentarer
Postat av: Madde

Men tack själv!!! Jättekul att ni kom!! Vilka fina bilder hahah

Hoppas du hade kul!! Puss

2009-01-18 @ 14:47:43
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0