Hård nyårsnatt?


Jeanette kom förut å käkade pizza å spanade på Top Gun å hon hade med en himla sliten Santos!
De var hos kompisar i går å firade nyår å då fick Santos en lekkamrat att busa med hela kvällen, vilket tydligen tog hårt på gubbens krafter. För himmel va han har legat å snarkat å grymtat i soffan när vi har sett på film! Han slockna så fort han la ner huvudet på mitt ben! Stackarn! Det tog styggt på han att fira nyår! hihihi :)


Emellan oss ska han ju ligga!
Å känner han att han inte har fått tillräckligt med plats?
Ja, då har han inga problem med att butta å knuffa för att visa exakt hur i vägen vi är för hans bekvämlighet!

 


Mitt ben var perfekt att luta huvudet på...

Som lyckligast blev han nog när en av oss reste sig å lämnade mer rum att sträcka ut sig på. Han är ju liksom inte dummare än att han tar över när tillfälle ges! ;)





Nu ska jag sträcka ut mig i soffan å se något avsnitt av Sex & the City innan det är dags att sussa å sova! :)

GOD NATT!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0