google.se


Sitter här med en hals som under dagen bara blivit allt tjockare å tätare. Men va kul!! Det är ju danspass i kväll, hur kommer det att gå...
För att driva lite tid så har jag den senaste timmen suttit å använt mig av google.se. Är sugen på nya Global-knivar! :) Utöka min samling lite, vore ju inte helt fel!


Min fina samling :)


Det finns mängder med knivar å mängder med nätbutiker att jämföra priser med. Herregud! Tänk om jag bara kunde klicka KÖP på alla jag vill ha!! :) Är inne på grönsaksknivar just nu, men det finns ju mer än 1 att välja på, t.ex;

 GF-43; Tung grönskaskniv 20 cm 1234 -1745:-
 G-56; Grönsakskniv grovslipad 18 cm 780 - 1095:-
 GS-39; Grönsakskniv grovslipad 14 cm 620 - 995:-

Favoriten av de här tre är definitivt GF-43! Tror den skulle passa bra i mina händer! ;)


Nu är det dags för en kopp te igen! Första nysen är på g oxå....


hahahaha...






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha globalnörd ;)

2009-01-20 @ 23:11:32
Postat av: Lisa

Jag vill också ha sånna knivar. Dom är ju sjukt bra. Och DU om ni behöver någon extra på KF så får du höra av dig till mig. Det är ju lite knapert så här i början. Kram

2009-01-21 @ 12:08:27
URL: http://www.carlstad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0