En bra dag!


Ja det har det varit idag! :)
Vaknade vid halv åtta i morse å hade sovit HELA natten utan hostattacker, snorande eller annat obehag! Underbart!!!
När jag höll på å göra mig i ordning för lunch med Jennie, damp posten ner genom inkastet. De goda nyheterna kom i par! Ett kuvert från akassan blev det första som öppnades - goda eller dåliga nyheter?? Goda! Jag är beviljad mina 300 dagar att stämpla å jag drog en djup suck av lättnad! Skönt å slipppa tänka på det mer! Ville nu dela min glädje med päronen. Ringde till mammas jobb - hon hade rast å inte i närheten av mobilen... Ringde hem till pappa men inget svar å mobilen var avstängd! Ja ja, jag var väl glad för mig själv då, höjde volymen på musiken å tog ett par danssteg. ;)
Det andra goda som kom med posten, var en avi från posten. Mina knivar fanns nu att hämta på Hagahallen! Jag beställde dem ju igår förmiddags!! Jag rekommenderar verkligen clasalenius.se om det behövs påfyllning av exempelvis knivar i hemmet! :) Imponerad över att det gick så jäkla snabbt å smidigt! Hann jag hämta dem innan jag skulle möta upp Jennie? Ja det gjorde jag! Slet upp paketet när vi satt på ChinaHouse å bara njöt av hur fina de är!!

 


När jag trampade hem efter lunchen hade jag även fått mig en liten påse med julklappar av Jennie. Kul att dra ut på det å fortfarande få presenter i slutet av januari liksom! :)


En av paketen hade varningstext på , vilket jag fann ganska roande: DO NOT USE FOR CONSTANT STABBING! FRED IS ALREADY DEAD! FOR SERIOUS FRUSTRATION SEEK ANGER MANAGEMENT CLASSES! hahahaha
De andra två grejerna gav mig huvudbry på en gång å humöret eldades upp liiite grann...


 

Tack Jennie för sysselsättningen! :)
Är Fred till för att lätta frustrationen när jag inte får isär grejerna?


Nu till det bästa!! Mina nya Global-knivar som gjort sällskap med de andra på magneten! :)


Nr 4 & 5 från vänster. Kan lova att nr 5 känns himla bra i handen! :)



Nu på eftermiddagen har jag varit till Coffehouse by George å fikat med KF-tjejerna. Jättetrevligt! Vi var 6 stycken som bara satt å slö-fikade lite, pratade en hel del å skratta gott. Två av tjejerna är med barn å en tredje har redan barn, så gissa vad vi prata om större delen av tiden... hahahaha Ganska kul att höra faktiskt!


Nu ska jag se Two & a Half Men, skratta lite åt sköne Jake! hihihi :)


 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

He he.. kul att du hade lite skoj med grejerna : ))

2009-01-29 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0