Dessa utmaningar...


1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, det är min väckarklocka å enda kontakt med världen utanför in case of emergency liksom...
2. Vem såg dig senast naken? säger jag inte, hihihi
3. Hur såg du ut på högstadiet? Mer tillbakadragen å inte lika cool som nu ;)
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Lycklig, hoppas jag!
5. Hur var du på dagis? Alla får vara med å leka! :)
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? Försöker iaf vara hjälpsam där det behövs å göra mitt jobb ordentlig. Är jobbet tråkigt ska man ju iaf kunna ha kul med arbetskamraterna!
7. Har du celluliter? säkert!
8. Biter du på naglarna? NEJ! En ovana jag inte haft å inte vill ha!
9. Har du något handikapp? har en lite väl hög mur ibland...
10. Är du rädd för att få hängbröst? Överlever väl i så fall, men det går himla bra utan. ;)
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Varken eller, det känns mest som påhittat...
12. Svär du? Självklart, men jag undviker de mest grova orden. När det är riktigt irriterat så blir det för det mesta den lilla ramsan som täcker det mesta; fan i helvetets jävla fan!! Sen känns det lite bättre! hihihi
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
säger Nej tack... det är väl trevligt nog??
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Inte alls, så typ 0 då...
15. Tror du på utomjordningar? kanske det, känns lite läskigt i så fall men samtidigt konstigt om vi är de enda varelserna i hela universum!
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? åh herregud va tråkigt!!
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? lever å mat med nötter i!
18. Har du blivit arresterad? Nej
19. Ljuger du? vita lögner kommer ibland
20. Har du kysst en polis? Nej
21. Är du rädd för Securitasvakter? Nej, det ser jag ingen anledning till å vara
22. Har du någonting att dölja? det  har jag inga planer på att skriva om här i så fall!
23. Vad har du på din nyckelknippa? nycklar...
24. Är du / har du varit gift? Nej/Nej
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? ja det är klart!
26. Kan du laga cyklar? beror nog på, vad är trasigt?
27. Kan du fixa med bilar? kolla olja å sådant funkar ju, men sen räcker nog inte kunskaperna till!
28. Brukar du köra om? Ja, när tillfälle ges trycker jag gärna på gasen lite extra ;)
29. Kan du baka bröd? Ja det kan jag, men det var ett tag sedan sist!
30. Vet du hur man frostar av en frys? Det kan jag!
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? Någon komedi vore ju trevligt, gillar att bli road!


Jag utmanar Lisa & Emelie! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0