Danspass, film & malaysiskt


 


Ja då var två dansfilmer till avklarade; Step Up & Step Up 2 - The streets. Har ju sett dem tidigare, men de går alltid att se igen! Speciellt den första. ;)
Till dessa filmer bestämde vi (jag å Emelie) oss för att testa ännu en ny restaurang. Denna gång blev det Restaurang Sayang Malaysia, som ligger i nere i en källare på Rudsvägen 24. Den har ju funnits några år, men ingen av oss har testat stället innan. Jag testade Vårrulle med kyckling som förrätt å sen blev det  Kyckling med mango å curry. Kanske inte det häftigaste jag ätit, men det gick ner. Å sen var vi som två mätta svin i soffan, precis som Pumba! hihihi :)

I morse var jag å fick min rygg knådad på BM's. En ny tjej denna gång, Madde, som var jättebra! Starka nypor! Bokade mig en ny tid igen, håller mig till mina tre veckor. Men lyxade till det denna gång å bokade 55 minuter! 25 minuter bara svooschar ju förbi när man ligger där på massagebordet! Nu ska det bli ordentligt knåda av! :)

Klockan 17 var det dags igen! DANSPASSET!!!     Skoj skoj skoj!!!
Nu i början när alla rörelser är nya, är det mest armar, steg, snurr å can-can-kickar överallt! Men himmel va kul det är! Leendet är konstant passet igenom. Två låtar från Moulin Rouge denna gång! Nice! :)
Terminens pass börjar med att alla, utom en av ledarna som smyger omkring, ligger ner på golvet... Det är dags för Thriller!!
Låt oss inspireras till nästa pass, på tisdag! ;)


Michael Jackson - Thriller


Självklart finns videon i sin helhet på youtube! ;)

I morgon står det filmkväll i kalendern igen. Jeanette kommer hit å jag tror nog att Santos oxå får följa med! ;)
Får se vad det blir för film då. Det var prat på Sidney White, har inte sett den så varför inte!?

Nej nu ska jag borsta gaddarna å närma mig viloläge i sängen! Har börjat nedvarvningen genom att laddat Media Playern med Josh Groban å Beyoncé. Har ni lyssnat på Beyoncés nya album I am Sasha Fierce? Om inte så gör det! Har inte lyssnat igenom riktigt hela än, men det jag hört är himla bra!
Jag lämnar er med nya favoriten...



Beyoncé - Halo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0