Bra start på dagen!



Jag å Emelie började dagen med morgon-spinning idag, med start klockan 7 tog vi oss igenom ett lättare spinningpass på cirka 45 minuter. Det var hur skönt som helst!!
Det var väldigt längesedan jag var iväg på spinning på morgonen, men känslan var densamma - Underbart!! Det är jätteskönt när man kommer hem, tar en dusch å sen sätter sig ner med frukosten! Kroppen mår bra!
Så länge jag är arbetslös, blir det en fortsättning - i alla fall för min del... ;)
I eftermiddag klockan 17 blir det danspasset! Lite roligt måste man ju ha på fredagen, för att sätta tonen på helgen liksom! :) Det blir thaimat från Rud å film, tillsammans med Emelie hemma hos mig ikväll. Det ska bli smarrigt värre! :)
En bra fredag helt enkelt!

I morse när jag drog bort gardinerna fick jag mig en mindre chock när jag tittade på termometern: -9 C!!! Det var ju för tusan plusgrader jämt nyss!! Det var bara att packa ner mössa å vantar för promenaden hem från träningen.
Med varma kläder så är det faktiskt jätteskönt ute! Solen har lite svårt att hålla sig framme bara...


   



Nu blir det till å dra fram dammsugaren. Media Playern är laddad musik, så det är bara att köra på!! :)
Sen blir det nog lite PS2 som belöning... Körde SSX Tricky igår, det blev mest race å jäklar det gick i backen!!

     


Favoriten bland gubbarna att välja mellan, är helt klart:  
Psymon, han har attityden, tricksen, farten å så klart tatueringarna för att göra bilden komplett! hahaha :)






HA EN BRA FREDAG!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0