YEAH!!



Det är bara att säga ett stort GRATTIS till Sparzanza!
Jäklar va bra de var igår, hur kul som helst!
Tack för det!

Efter att ha jobbat 5-16 i går, med att enbart göra Valentin-tårtor, var jag väldigt trött när jag satt i Carolines sköna soffa på förfesten. Jag är väldigt glad att jag struntade i tröttheten å gick med till Nöjesfabriken! Det var det väl värt!
När Before my blackened eyes (låt från tidigare skiva) kom, ja då blev det lite gåshud å big smile! Den har hängt med mycket i min mp3 på mina promenader, så det var jättekul att höra den live. Lika bra som alltid! :)

 


Fick ju Sparzanzas nya skivan när vi kom till Nöjes å visade vår biljett. Har lyssnat på hela skivan nu på morgonen å den går å lyssna på rakt igenom! Bra jobbat! Caroline, jag vet att du sa nr 1 är bäst, men mina favoriter än så länge är My world of sin & Read dead revolver! Men jag håller med om att The blind will lead the blind är väldigt bra den med! :)
Bra att texterna finns med i häftet, kan jag öva lite... hihihi
Nu ska jag ladda min mp3 med lite rockande låtar å ta mig en enkel promenad till IKEA. Mina värmeljus är helt slut! I kväll är det mat å Melodifestival med Sara å Emelie, då måste vi ju ha lite mys juh!! Det är ju trots allt dag 14 i februari, så lite stämning ska väl vi med ha! hahaha Först., när jag vaknade, tänkte jag vara lat å hoppa över promenaden. Men så fort jag drog bort gardinerna, insåg jag att det var omöjligt att stanna inne hela dagen! Det är klarblå himmel, snö har vi ju på backen sedan några dar tillbaka, solen skiner å det är 6 minusgrader. Underbar, kallas det!! :)
När vi ändå nuddade på ämnet Alla hjärtan dag, vill jag bara flika in att jag onsdag-fredag stått å gjort Valentin-tårtor, ENBART VALENTIN!!!, i över 28 timmar!!! Å då är rasterna borträknade!
Blev det inte enformigt? kanske ni undrar då. Låt mig säga så här: Jo, men jämt litte 'rå!!!
Hoppas ert hjärta smakar bra, Värmland!


Ha en bra dag! Hoppas solen skiner lika fint som den gör här i Solstaden!



 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0