Hjärtan Hjärtan Hjärtan


Två dagar gick bra, men idag dog mina öron...

Inte mycket att göra åt, jag får väl bring them back to life på fredag eftermiddag. För på fredag kväll är det dags för realeseparty å jag vill ju gärna höra vad vi firar! :)
Har precis läst en recension på musiklandet.se å det var ju bara lovord å rosor!

"På In Voodoo Veritas finns omruskande upplevelser som tidigare varit okänt territorium för Sparzanza."
"Kvalificerade singelhits finns det i överflöd."
"Det intressanta med Sparzanza är att för varje album de släpper ifrån sig ligger ribban ett snäpp högre."
"In Voodoo Veritas låter för jäkla bra helt enkelt."


Det är ju bara att gratulera! Jag ser fram emot fredagen än mer nu!
Det ska bli så kul!! :) 

 
 


Har idag spenderat HELA arbetsdagen, 8-17:45, med att ENDAST göra Valentin-tårtor.
Nä men va jäkla roligt det var!!!
Behöver jag säga att det var helt underbart att stämpla ut å gå hem sen??
Kommer in på Konsum här hemma för att handla nödvändigheter, tar en korg å detta är vad jag får se i korgen:



En tidning full med annonser, självklart med den där jäkla tårtan uppåt! Inte ens efter jobbet slipper jag dem!
Det var faktiskt en framför mig i kön som köpte sig ett hjärta. :)



 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0