Hundar å barn


I dag blir det en dag med Santos. Han levereras till min dörr vid elva å stannar tills ikväll. Mys å skoj idag alltså! :)
Jag å Jeanette var till Brunskog å hämtade hem honom i måndags efter en långhelg i skogen med skoj å bus med både hund å småbarn! Det var en slagen hjälte vi fick med oss i bilen! hihihi

 
Så fort han hoppat in i bilen slängde han sig ner å låg där hela vägen hem...


I går morse tog jag mig en promenad med Danni, Sigge å Alvin. Kul å se dem, det är allt för sällan!
Fick reda på att Danni lägger till ett efternamn 27 februari... Stort grattis till Danni å Alex! De vill ha det litet å intimt, men Danni har ett gott öga för detaljer så jag ser fram emot att se bilder efteråt! :)

 
Lyllos Sigge!! Hur skönt ser det inte ut å ligga så där?! ;)

  
Sköna Alvin som får lite mer liv i sig när det är kyligt ute ;)

Nu ska jag hoppa i lite mer varma kläder, för det vankas långpromenad när Santos kommer! Jag tror det blir Hammaröleden - Jakobsbergsbron - turen. Det var längesedan jag gick där, kan ju va kul med lite byte ibland. Milen på Skutberget hade varit skönast, men jag har ju ingen bil att ta mig dit i...

 
HA DÄ!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0