Smile


Tänk er följande:

En nedsläckt sal där endast några färgade spots lyser. Näst intill full sal med laddade människor. Pulserande partymusik ett helt pass igenom. En ledare som visar prov på härligt engagemang utan att vara hysterisk.

Så var det när jag var på spinning förut på Syrefabriken. Helt jäkla underbart var det! Det är gånger som denna, som man är glad att man tvingade i väg sig själv trots det trista väder som råder!
Så min rekommendation är Spin Medel, torsdagar kl 12 med Catharina O-G, för den som har möjlighet!


Jag ger det 5 toasters!




Nu ska jag klicka mig fram på youtube efter lite humor med käre Björn Gustafsson åsså vill jag se klippet med Peter Settman när han gör vitvaror genom charader! hahaha

Ha dä!



Någon satte ett leende på mina läppar idag. Tack för det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0