Roadtrip to Säffle :)


Jaha, då har det blivit lite ändrade planer för morgondagen då! Hade planerat in en slapp förmiddag, med lite senare frukost, vakna till liv i egen takt å kanske ta en lättsam sväng till stan, innan det var dags för Distansspinning kl 14.
Men nu blir det Säffle istället!
Bilen lämnar stan kl 9, så den där bekväma å lata morgonen rök illa kvickt! Å spinningen har jag nu avbokat. Kan ju inte påstå att mina ben beklagar det...

Jag, Jeanette å Santos ska ta en roadtripp till Säffle å göra ett besök på Kennel Jamiciz. Dags för en träff med syskon å familjen - för Santos då så klart! :)
Det är varma kläder som gäller! Det blir underställ, mössa, vantar å kängorna på!! Vill ju inte förfrysa mig å missa partyparty i morgon kväll! Dj Tim Henri är på Månen å då måste vi göra ett besök ju!! Ska bli så kul!!! Hoppas jag i alla fall... ;)

Några bilder från förra gången jag var med till Säffle. Det var dagen innan födelsedag i oktober å blött var det i skogen... hmmm...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0