Promenaden å inspektion av hus


Kom iväg på min promenad i solskenet förut. Lämnade hemmet kl 10:13 å var hemma igen vid 12:40. Promenaden hem gick lite långsammare, jag vart så himla trött i benen å till och med fotsulorna var trötta när jag kom hem! Men det var helt underbart skönt att gå ur benen efter arbetsveckan, få frisk luft i lungorna å solsken i ansiktet! Härligt! :)

    

 


Jag köpte mig två förpackningar med värmeljus, vände å gick hem! När jag kom hem var det bara att dusch å göra sig i ordning. Skulle följa med Sara å spana på hus kl 14...
Vi gick mest runt å skratta åt eländet vi såg, medans hennes pappa var saklig å frågade mäklaren om allt möjligt, fick sina svar å sa till Sara: Ja, men det var ju bra! hahahaha Det är dags att flytta ur boet igen, Sara! ;)
Nere i källaren hängde det sådana där snygga wünderbaums i varenda utrymme å skrattet gick inte att hindra! Väggarna var målade av kreativa å slarviga människor människor. Några sträck här å där å färg på både handtag, lampor å diverse saker som var i deras väg! hihihi

   
Dessa vackra granar!! hahaha


  



Altandörrens handtag å lås var trasigt. Detta var de smartas lösning... OK, men va bra då!


Det gamla munstycket till duschen fanns sparad av någon anledning å pinnen... ja den bestämde vi var till att sticka inkräktarna i ögat med! ;)


Behövs annat att ta till vid panik, finns vapenskåpet nere i källaren! ;)

Nog skämtat!
Om det blir så att hon får köpa huset, kommer det bli kanon när saker å ting börjar bytas ut å renoveras! Med rätt person på rätt arbetsuppgift, kommer det bli ett mysigt hem med grönbete runt om! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0