Heldag med Santos!


                 

I går morse ringde klockan 6:10 - dags för spinning!!
Sara mumlade något i soffan, vände sig om å fortsatte sova... hahaha
Emelie plockade upp mig å det var dags att ge järnet! Ja, i alla fall så mycket man orka med så tidigt på morgonen... ;) Kanske kan va svårt å tro på för en del, men det är helt underbart att börja dagen med spinning! Word, liksom! Det är sant! :)

Efter spinningen var det till å knalla hem för dusch å stadig frukost. Sen fick jag skjuts av Sara till Norrstrand. Det var dags att gnugga rent golven i gamla lägenheten, så jag å Jeanette gjorde en god insats innan hon skulle i väg å jobba bland leksaker å skrikande barn... ;) Själv tog jag Santos med mig hem, husse å matte skulle jobba länge så då fick det bli mys hos mig!
På vägen hem blev Santos som besatt av dessa ord: Han som söker skola finna!
Men va fasen skola han finna??? hihihi


 

 
Gullefjun, va go han är!! :)


På eftermiddagen var det dags för danspasset!! Skoj skoj skoj!!!!    
Efter det var det hem, duscha å iväg igen. Tog Santos med mig å knalla till Mongoliska för att möta upp med Emelie - det var dags för traditionen att återupptas igen! Det var ett tag sedan sist å nu skulle det bli Nasi-goreng, Grease å När lammen tystnar! Underbart!
Hos mig blev det inga mardrömmar i natt, kunde du sova lugnt, Emelie? hihihi

I dag är det dags för Afrikansk dans å Latino/R'n'B spinning! Kände redan i går kväll att det ska bli så skönt att landa i soffan i eftermiddag! :)
Det vankas ju Melodifestival del 3 i kväll! Får lite sällskap i soffan å ska bara slappa så in i bomben!! Gôtt dä!

Nu är det dags för frukost! Måste grunda bra idag, så jag inte säckar ihop när jag ska köra regndansen eller trampar till latino takterna! hihihi


Ha en bra lördag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0