Flytten gav öm rygg


Med undantag för blommor, tavlor å tomflaskor, så  tömde vi lägenhet nr 2 igår å stuvade in allt i lägenhet nr 3. Måtte ni hålla er på plats ett längre tag nu!! ;)
Fredagens massage kändes av när jag vaknade i går å efter att burit på soffor, bord å tvättmaskin, la ryggen in en protest! Protesten håller i idag med... Det får bli vetevärmaren idag å antagligen en promenad för att kicka igång allt lite.
Skulle föreviga flytten igår men glömde kameran hemma, så mobilen fick duga! Ett axplock av gårdagens arbete:

  

  

Alla hjälpte vi till både här å där, man drar ju sitt strå till stacken liksom!


Pappa å jag plocka isär å byggde ihop sängen (paus för lite skratt åt madrasserna hahaha).

Å när det var dags lasta in den ena hyllan på släpet, var jag å syster i behov av att mäta lite först. Men inget måttband fanns i vår närhet å tydligen lita vi inte på ögonmåttet. Det var då jag fick min favoritbild för dagen! :)


Syster, lägg dig ner så vi kan se om 1 å 60 får plats här! hahahaha


Det var faktiskt en ganska rolig flytt, hoppas det är min tur nästa gång! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0