Back in the game!


I dag var jag iväg till Friskis å tog en tur i roddmaskinen. Hade glömt hur roligt det faktiskt är!
Gött å va tillbaka i sadeln igen! ;)



I kväll bli det kalas-fika på Norrstrand. Systers sambo fyller 24 i morgon å det ska tydligen fuskas å firas en dag för tidigt! :p
 
 
Ska bli kul att se hur det ser ut i lägenheten nu. Har ju inte varit där sedan jag släpade på soffor, tvättmaskin å massa annat mellan lägenheterna!
Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med fram tills det är dags för fika. Men det blir kanske tripp ner till stan. Behöver mer smörj till nyllet, torr som jag vet inte vad!!






Varma hälsningar från Koko-land!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha du är för skön bruden!!!

2009-02-17 @ 21:49:13
URL: http://emelieahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0