HELGEN!!! =)


Jag har ju jobbat denna vecka, så nu har även jag fått tagit helg! =) Det är lyxen med att jobba, alla dagar flyter inte samman på samma sätt som när man går hemma å drar... Härligt!
Slutade halv fyra idag, så det var bara att trampa hem å svida om för träning. Det blev en sväng i roddmaskinen innan danspasset, 6.4 km närmare bestämt. Det var allt jag hann med innan det var dags att knalla ner för trappen å in i salen för att skaka rumpan, visa attityd å sjunga med i bland annat Proud Mary. Fatta va anfådd man blir! hihihi
Såg att det är SpinIntensiv 90, nästa lördag klockan 14... Synd att jag inte kan gå bara, det är ju då mamma ska firas. Kalas med bubbel, mat å massa alkohol. (det blev iaf 5 påsar från Systemet igår...)

Nog om det, ikväll har Jeanette å Santos här å lata sig lite med mig. =) Film å skräp blev det. Gissa vilken film...



Optimus Prime å underbara Bumblebee =)




I morgon blir det sovmorgon å sen tvättstugan. Det (å dansaerobics på söndag) är det enda som är planerat för helgen... Lite gött ska det faktiskt bli! ;)

Ha dä!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0