God morgon!!


Var uppe innan tuppen å är ganska pigg ändå!
Idag är det sista dagen på FK (inte KF! :p), två veckor har passerat å igår satt jag å funderade lite över hur mycket gammalt arkivdamm som jag har fått i näsan under dessa dagar egentligen! Människor som har exempelvis startdatum år 1907, har ju hunnit samla på sig en liten pensionsakt å när jag sen ska sitta å bläddra igenom den för att dela upp alla papper i efterlevnads-, ålders- å förtidspension, ja då yr de små partiklarna!
Dataskärmen är konstant dammig!

Klockan 15:30 är min arbetsdag över å då är det bara att trampa hem för att ställa om tänket till träning - klockan 17 är det ju dags för danspasset! =) Å efter det är det traditionskväll med Emelie. Undrar vad det blir för mat å film i kväll?? Skvallra om gårdagen ska vi väl göra oxå hoppas jag... hihihi

Nej nu är det dags att borsta tänderna å göra mig i ordning för jobb! Lite skön musik till det kanske?? =)










Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart vi ska skvallra :D

2009-12-11 @ 18:29:14
URL: http://emelieahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0