Köpmani å lunch med syster :)


Efter att tvätten blivit ren å hängde på torkning så bestämde jag mig för att ta en sväng på stan. Smågrejer som lotion, tandkräm å liknande behövs för Kreta. Bara två veckor kvar nu!! :)
Fick en släng av köpmani å blev fattig efter 2 timmar på stan... Men men, så är det ibland! hihihi



Lite svårt att se vad det stå i lilla rutan kanske...


Jeanette kom å mötte mig vid tolv så då fick det bli lunch å sen hem! Inga mer pengar att bränna så lika bra det. Vi fastnade dock en stund vid Soltorget för det var Squaredance där. En del av damerna har strumpeband under sina puffiga kjolar, en del längre ner än andra... Är det sed å bruk inom squaredance att ha det när det är uppvisning å så eller?? Är nog mer van att se jeans å rediga boots när det gäller sådan dans faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Dä ä ju linedance du tänker på tror jag : )

2009-08-23 @ 11:55:42
Postat av: Anonym

är det inte same shit, different name?? :p

2009-08-23 @ 13:26:25
URL: http://acinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0