Rolig utekväll! :)


Sitter här i mörkret å lyssnar på Macy Gray - I try - under tiden som jag väntar på att håret ska torka lite innan jag slänger mig i sängen. Det ska bli sååå skönt att sova! :)
Ikväll å natt har jag, Jennia å Linda ätit, druckit, spelat det roliga spelet Med andra ord , cyklat som dårar å dansat på Månen! Jag har haft så himla kul! :)
Lämnade Månen ensam, eftersom Jennie å Linda gick lite tidigare än mig. De missade precis när Dj Tim hoppade upp på sitt bord å dansade loss!   PARTYPARTY!
Han ser ut å ha så kul på sitt jobb, blir lite avis när jag ser han stå där å njuta av av den lilla tvist å trix han precis gjort med låten vi alla dansar å sjunger till. Skulle oxå vilja göra...

Näe nu ska jag borsta mina tänder å bädda ner mig så där skönt i sängen, med täcket upp till näsan typ!
Hoppas fler har haft lika roligt som jag! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0