Mamma!


Det är dags att jobba upp attityden! ;)


Klippet är ganska långt men 1.30 in i det så borde du fått in lite av känslan... hihihi


Det är mäktigt, kraftfullt å jävligt bra! :)


I kväll var jag iväg till Friskis å körde lite spinning. Varit uttråkad större delen av dagen, så när det började närma sig spinning-tajm var jag inte särskilt laddad... Släpa mig till Syrefabriken i alla fall å satt där i salen å väntade, smågäspade lite å ville bara få det överstökat!
Så kom första dunket i första uppvärmningslåten - ADELANTE!! Ja men JAAAA!!! Sen var det igång, bara så där. Så snabbt det kan vända likosm. :)
Friskis hade haft brandövning tidigare idag å därför var inte luftkonditioneringen igång i början av passet, det tog en liten stund innan de fick igång systemet. Blev lite varmt... Full sal av kämpande spinnare som använde all syre - gissa om svetten rann!
I morgon klockan 19 är det dags för spinning igen, ska testa vad jag orkar på Intensiv70. Emelie hänger med i morgon hon med - Heja oss! Efter halva terminen eller liknande borde det gå ganska lätt å innan terminens slut ska det ta mig tusan gå som en dans! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0