Vilken liten skit!


I dag har jag Santos på besök å när är inte det skoj liksom?! ;) Men ibland är han allt bra fräck...
Mellan 9 å nästan 11 var han å jag ute på promenad med Danni, Sigge å Alvin. Santos ville leka å busa mer än Alvin... hahaha
Stackars Alvin! Han fick inte vara ifred mycket under promenaden å gruffade åt Santos... hihihi
Hur som helst!
Efter promenaden kom pappa hit för lite elvakaffe. Han byter schema 1 maj å ska börja jobba dagen, så det fick bli sista fikat på våra, annars så lediga, förmiddagar. Santos låg mest i gräset å slöa.
Efter fikat gick vi in å pappa trampa hem till sig. La mig i soffan å Santos kom han med. Men näe... Det passa honom inte riktigt, så han hoppade ner å med en djup å ljudlig suck la han sig på golvet i stället.
Nu när jag reste på mig för att kolla om det kommit något mail, var han illa kvickt uppe på tassarna å hoppade upp i soffan. Å placerade sig mitt i soffan å la huvudet på min kudde!!! Fräcka Santos!! hahaha
Man kan inte anklaga honom för att vara dum! Klart det är betydligt skönare att ha en hel soffa för sig själv än att dela den med mig! ;)






Jeanette slutar klockan 16 å då blir det glass vid Timmys. Det är inte så himla somrigt väder, solen saknas... Men lite glass ska nog gå ner ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0