Lördag, med ord å bild




I går hade jag besök av Santos hela dagen. Lika trevligt som alltid!
Efter vår promenad som varade i 2 timmar, sov han mest hela tiden. Snarkade lite å fick ryck i både öga, mungipa å ben... Dessa drömmar! ;)
Att ta hand om honom är ju ingen större ansträngning liksom! :)

  


pretty bird :)




CCC finns ej mer!


Santos fick syn på fåglar i vattnet å valde en udda stil när han skulle spana... Å eftersom det var så mycket dis å dagg, var det som att gå genom otroligt lokalt regn när vi gick under träd. Dropparna var som kulor å rullade av när de landade på hund, jacka å mark. Santos lyckades dock behålla en droppe både hel å stilla! :)

  




Igår kväll var ju jag å Jeanette på Fast & Furious å det är väldigt lätt att förvandlas till Fröken Blyfot när man sätter sig i bilen å ska åka hem efter en sådan film! ;) Tror nog att vi var de enda tjejerna i biosalongen som inte var ditdragna av pojkar! Hmm...



Jag tror ta mig tusan att det snart kommer bli regn här i denna jäkla solstad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0