Ut ur garderoben!


Efter att ha grubblat å grubblat i en halv evighet, känns det som, fick jag nog! Jag måste sysselsätta mig med något som stillar tankarna. Om så bara för en stund! Allt som distraherar är liksom välkommet nu för tiden! I dag fick det bli en raid i garderoben!
Rotade bland annat bland alla handdukar, som jag samlat på mig å inte rensat undan sedan jag flyttade hit (!!), å jag fann denna:


It brings me back, liksom... ;)


Det var tider det... Herregud va man kämpade!

Efter någon timme ansåg jag mig färdig å resultatet blev detta:



Två svarta säckar med handdukar, lakan å kläder. Blev ganska tomt i garderoben, kan jag lova. Men nu i efterhand känns det himla skönt att det är gjort!
Å fortsätter det här med att jag inget svar får, så ropar källaren att den vill bli rensad å städad! Det blir nästa mål för attack om rensa-upp-känslan kommer tillbaka! hihihi

Nu ska jag se på Gary å sen är det The Big Bang Theory!
Älskade Sheldon! Han ger Penny 3 varningar idag... hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0