Seger å goa gubbar!


Trots att dagen började med att jag fick ett sms från Emelie, som undrade om jag fortfarande sov när klockan var 6:45 å spinningen började 7:00(!!!), så har dagen i sin helhelt varit helt ok ändå. Men den avslutades suveränt!
Färjestad vann hemma med 4-1 mot Hv71 å är med i kampen om guldet! Härligt! Ser fram emot att stå på ståplats på tisdag med Jeanette å Sara.
Ska försöka hålla koll på biljettsläppet av onsdagens hemmamatch, Emelie vill så gärna gå å på tidagen är hon ju upptagen med att värda på Friskis, å jag säger ju inte nej till å följa med! :) Heja heja!!

Jag å Emelie har haft hockeykväll här hemma hos mig å vi fyllde oss med tacos och avslutade med våra första jordgubbar för i år! Jäklar va goda de var!!


Önskar att det fanns fler i skålen...


I morgon blir det lek med Santos hela dagen å på kvällen blir det bio med Jeanette - Fast & Furious! Ska bli härligt med lite speed på stora skärmen! :)
En rolig dag helt enkelt!
Å innan bion ska vi ju till mamma oxå, för att försöka ta lite beslut om septemberaktivitet. Längtar som en liten blå redan!! :)


Natti Natti!   






Nu skjuter de raketer för fulla muggar någonstans i stan. Firar de vinsten, kanske? :)
Men kan de verkligen se något, nu när det är så himla dimmigt ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0