Ryktet säger...


Idag har jag varit iväg å gjort ett test för ett jobb som jag sökt till. Får besked i slutet av nästa vecka, så det är bara att hålla tummarna nu!
Det var ganska skoj att sitta vid en dator å göra ett test å skippa den klassiska intervjun. Är ju lite mer praktiskt lagd, så det var himla trevligt att slippa frågor som Så, vad är dina svagheter?.

18:30 är det dags att hoppa ombord på bussen som ska mig till Löfbergs Lila Arena. Jeanette hoppar på, på vägen hon med! :)
Ryktet säger att vi alla ska bli visiterade innan vi får gå in för att se hockey! Å när jag mötte Vännen Polis igår sa hon att det nog var full mundering som gäller när hon ska jobba under matchen.
Det är otroligt att människor kan bli så aggressiva av att se ett lag jaga runt varandra på isen i hopp om att få trycka in den lilla runda svarta saken i mål!
Men jag är samtidigt fascinerad över att de utanför isen faktiskt blir så ettriga å bara måste mucka å slåss med motståndarlagets supportrar! Blir det en bättre hockey-upplevelse då??
Nåja! Jag nöjer mig med att se bra hockey å vill hemskt gärna att rätt lag vinner. Så klart! Men inte gärna att jag går loss på människor runt omkring mig när det går snett...

Nu är det dags att ta en dusch å sedan göra mig i ordning!

HEJA! HEJA! FÄRJESTAD! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0