Nya dojs...


Har införskaffat lite nytt till fötterna. Är så trött på samma gamla skor jag alltid har, så nu har jag anammat tankesättet step outside your comfortzone! Känns inte helt fel med dem på fötterna, bara lite annorlunda... ;)



Sådana här har jag ju haft förut, men det var längesedan sist! :)


 
Nyheter för mina fossingar! :)



Har köpt två orkidéer som jag nu ska plantera så fint i glaskrukorna jag köpte till.
Jag har tagit död på en kaktus, men jag fick min förra orkidé att blomma ett par gånger om! Hur går det ihop??
Hemma hos mig är det oftast tough love som gäller för mina växter å plantor... Bara de starkaste överlever!

I kväll är det dags för premiär av uteservering! Jag å Emelie har siktat in oss på Arena å det kommer nog bli någon av deras goda hamburgare... Mmm... :)
Men först är det danspass kl 17. Imorgon är det dags att slänga skorna å känna en sammankoppling med himmel å jord! Det är dags för ännu ett pass med Afrikansk dans! Klockan 12 i Stora salen på Syrefabriken! Testa! Det är så där flummigt roligt!!
Om inte annat så är det skoj att göra något annat än jympa å spinning... :)

Ha dä!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0