Nedräkningen är igång!!!



Hotel Geraniotis

6 september flyger vi till Platanias, Kreta! UNDERBART!!!


Var hem till mamma innan spinningen förut å bokade flyg å hotell för 5 personer å nu kan nedräkningen officiellt ta sin början! JIPPIE!!
Tre generationer ska ut å åka för första gången tillsammans! Det är jag, Jeanette, mamma, moster å mormor!
Mamma å mormor fyller jämt i år å fira ska vi göra! Helst på en restaurang, med en drink i handen å en solbränna som heter duga! :)
Att jag ens kan följa med beror på att jag å syster blir bjudna av mamma på resan!
Lyx så det skriker om det å jag bugar & bockar å det djupaste!
Det är helt underbart att ha något att se fram emot å utomlands har jag inte varit sedan jag å Jeanette var på Malta... 2005?
Ska bli så skönt! En vecka med sol å bad! Inga fel där inte! :)





Nej nu ska jag byta om å snart bege mig till Friskis igen! Är bara hemma på snabbvisit.
På tisdagar är det spinning kl 17 å danspass kl 19:30 å jag brukar vanligtvis packa stora väskan å stanna kvar på Syrefabriken med mellanmål å Sudoku mellan passen. Men idag kände jag inte alls för att sitta därborta!
Så nu är det byte av kläder å skor som gäller å sen ska jag möta mamma vid järnvägsspåret å trampa till danspasset!


HA DÄ!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0